Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Και μετα εμενα λες εγχρωμο??

ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΙΕΜΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΟΣ
ΕΣΥ ΠΑΛΙ, ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΡΟΖ

ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΟΣ
ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΛΕΥΚΟΣ

ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΟΣ
ΟΤΑΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΣ

ΟΤΑΝ ΚΡΥΩΝΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΟΣ
ΟΤΑΝ ΚΡΥΩΝΕΙΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΠΛΕ

ΟΤΑΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΟΣ
ΟΤΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΙΤΡΙΝΟΣ

ΟΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΥΡΟΣ
ΟΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΣ
ai
ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΩ ΠΑΛΙ ΜΑΥΡΟΣ ΕΙΜΑΙ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΚΡΙΖΟΣ

ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΕΣΥ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΕΓΧΡΩΜΟ!!!

2 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως στη συγκεκριμένη ανάρτηση έχει γίνει μια μικρή αλλαγή στους στοίχους,χωρίς να θέλω να θίξω ή υπονοήσω κάτι σχετικά με το άτομο που το ανέρτησε.
    Είναι ένα ποίημα απο ένα 6χρονο αγόρι από τη Sierra Leone το οποίο βραβέυτηκε το 2006...δεν θυμάμαι τον τίτλο ή κατηγορία βραβείου δυστηχώς.
    Απλά στην original εκδοχή του είναι ακόμα πιο στενάχωρο.
    Και το έγραψε ένας 6χρονος...αναλογιστείτε με τι ασχολούνται τα 6χρονα στην Ευρώπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί και να είναι έτσι.Κανένα πρόβλημα.
    Όπως και να έχει είναι πραγματικότητα.
    είναι ανατριχιαστικό,και τόοοσο μα τοοοσο ρεαλιστικό.
    τα λόγια σε τέτοιες περιπτώσεις χάνουν τα λόγια τους..
    κι εμείς εδώ μαθαίνουμε τόοοσα άχρηστα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή